onsdag, mars 01, 2023

Cas-kort med 3D-look

Grattis på födelsedagen.



Jag har använt.

Vilda Stamps: V915 se här.

Vilda Stamps: V260 se här.

Jessink: Sommarkalender se här.

Stämpeldynor: se här.

Jag har gjort såhär.

Färgläggning och all stämpling med stämpeldynorna ovan.

* jag färglade stämpeln med blomman och klippte ut, klistrade på 3D bakom  
* rutan gjorde jag med hjälp av maskeringstejp och inksmoshing
* stämpeln med "brevbakrund" till lite extra struktur på både bakgrund och blomman (denna stämpeln är en favorit till just det för mig, jag har 2 st av denna, en med hela bakgrunden och en som jag klippt isär till just att stämpla för extra struktur/liv)
* stämplade blomman på själva bakgrunden
* klistrade dit själva blomman ovanpå den stämplade (jag har klippt bort stjälkarna) för extra effekt.
* stämplade textstämpeln och satte på en svart fotomatta.
* monterade allt på en svart fotomatta
* på en kortbas
-----klart-----

Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓



Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

2 kommentarer:

  1. Susanne Sedin02 mars, 2023

    Såå så fint min vän 😊🩷

    SvaraRadera
  2. Men åh vad glad jag blir, har du hittat till min blogg, det värmer o tack för din kommentar 🙏🧡

    SvaraRadera