söndag, juni 26, 2022

DT-inlägg för Pysselsmedjans papper

Bow Card


Här har jag gjort ett så kallat "Bow card" med papper från Pysselsmedjan. Jag valde just ett kort där jag verkligen fick testa kvalitén på hennes papper och jag vill påstå att det är fantastisk kvalitet.

* det spricker inte
* det är kraftigt & väldigt följsamt att arbeta med

Följande serier har jag använt

Rodnande ros se här.
Valentine se här.

På insidan finns gott om plats till att sätta en fin fotomatta med text (vilket jag inte gjort på bilden ännu) eftersom jag inte vet vem blivande ägare är ännu...


...och på baksidan har jag valt att sätta min logga.


Hoppas att du blev inspirerad och vill göra ett Bow Card du också 😊
Tack för att du tittade in.

Kram Linda
💓

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

5 kommentarer:

  1. Så otroligt vackert Linda

    SvaraRadera
  2. Vilken fantastiskt fint kort 🤩 finns det någon beskrivning på det? 😃

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket 🙏🧡 det är en köpemall men PM mig så kan jag nog hjälpa dig😊

      Radera
    2. Så snyggt. Var köper man mallarna

      Radera