måndag, juni 27, 2022

ATC-serie som jag valt att kalla "Summertime"

ATC med stämplar från Aall & Create


Copic kombination

Hud: E00-11-21-01-00 & R11 (kinder)
Röd: R37-35-32
Blå: B37-34-32
Grön: YG05-03-01
Hus: E79-57-35-31 & W6-4
Ögon bruna: E37-15-YR14
Ögon blå: BG05-02-000

Stämplarna jag har använt kommer från AAll & Create  
och de finns hos Sari`s Stampingstudio.

#423 hittar du här.

#489 hittar du här.

 För att få mera "liv" i bakgrunden så använde jag mig utav stämpel set #489 som jag färgade in med Lawn Fawn "Yeti"  helt random och det gav ett fantastisk liv i bakgrunden.


Till bakgrunden använde jag Distress ink "Uncharted Mariner" & "Marmaid Lagoon" som jag färgade in på mix media papper. 


Att använda just "vit" stämpeldyna kan vara en djungel att hitta en riktigt bra dyna, så va det även för mig (jag har nog alla olika vita hemma som finns på marknaden) hade jag bara tittat på Sari`s Youtube så hade jag köpt just "Yeti" direkt eftersom den ger bäst "vitt". 
För mer information om olika stämpeldynor se här.

Efter jag färglagt allt med Copic så skar jag ut dem i min Scan & Cut och när jag monterade allt så valde jag att sätta vissa delar på 3D-tejp för att få extra liv & demission på korten. 

Hoppas att du blev inspirerad.

Kram Linda
💓

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar