torsdag, april 20, 2023

DT-inlägg för Vilda Stamps

Stilrent bröllopskort



-Copic-
Beige: E43-42-41
Vit: C3-1

Jag har använt.

Vilda Stamps: V40 se här.

Embossingfolder samt silverpapper till fotomatta kommer från mitt lager.

Ett stilrent och enkelt CAS-kort med lite bling samt focuspunkt i form av "tårtan" som jag satt på 
3D-tejp för att få effekten.

Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓


Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar