onsdag, april 12, 2023

DT-inlägg för Vilda Stamps

Välkommen lilla du.


Copic kombination.

Hud: E53-11-00-000
Kinder: R20
Hår: E99-YR24-23-21-20
Kläder: E43-42-41-40
Dopklänning: W3-1-0
Blänk: Vit gelly roll

Jag har använt.
Stämpel: Vilda Stamps V843 se här.

Stämpel: Jessink  JI-19034 se här.

Die: Nellie Snellen MFD-115 se här.

Dies: My Favorite Things MFT-841 (beställningsvara) se här.

Papper och övrigt kommer från mitt lager.

Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓



Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar