tisdag, april 11, 2023

Slimline-kort med diggistämpel & stenciler.

Slimline med regnbågsfärger.


Copic kombination.

Gul:Y19-18-15-13-11
Occra: YR27-24-23
Ögon: T3-1-0-W9
Röd: R08-02
Skuggor: W1
Blänk: Vit gelly roll


Jag har använt.

Stämpeln är en diggi från Twistoon se här.

Jag har skurit ut mina motiv med min Sca`n Cut maskin efter att jag färglagt dem.

Dessa distresser har jag använt att färga in med.

Stencilen kommer från Hänglar & Wings se här.

Stencil: Från Timpan THS002 som jag la ovanpå den andra stencilen när jag hade färgat in rektanglarna.

Dies: Från mitt lager, inget märke. Jag stansade ut bokstäverna i vanlig svart slät cardstock som jag efter att jag limmat dit dem la på Glossy Accent för att få en härlig 3D-effekt.

Fåglarna är även de limmade med distanser för 3D-effekt.
Svart fotomatta av vanlig svart cardstock.

Personlig stämpel på baksidan från Hänglar & Wings se här.

-----klart-----

Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

2 kommentarer:

  1. Hei Linda
    For et superfint kort du har laget 🤩 et kort og bli glad av 😍
    Hilsen Heidi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhhh vad gullig du är, tusen tack 🙏 Javisst blir man lite glad av färgbomben i 🌈 färger 😊

      Radera