måndag, mars 13, 2023

AAll And Create

Lite inspiration på olika kort.


Hej alla nu var det ett tag sen jag bloggade men tiden har helt enkelt inte räckt till då jag bla fyllt år och blivit halvvägs till 100 år, ja det är sant hela 50 bast har man nu blivit.
Jag har trotts lite brist på tid inte låtit bli att pyssla i alla fall.
(nedan följer bilder på en del jag gjort senaste tiden) 





Jag har lekt mycket med Drewent Inktense pennor på dessa alster och skulle du vilja veta mera exakt vad jag har använt samt hur jag har gjort, tveka inte att använda kontakt formuläret så svarar jag så fort jag kan.

Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓
Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar