fredag, februari 24, 2023

Art Journal sida

Med stämplar från Vilda Stamps & vattenfärger.



Jag har använt.

Vilda Stamps: V435 se här.

Versa Fine Clair: Pincone se här.

Vattenfärger i Guld, Koppar och brunt.
En svart finliner penna till och "kludda" lite.
Texter kommer från Tim Holtz: Livre DÁutocollants TH94030
Två olika cirkel punch som jag stansade ut cirklarna med där jag hade stämplat lite "random" (se nedan)

Jag skar ut 9 st bitar i 2*2 inch då min art journal är i 8*8 inch och kommer från Ranger.

Kladdade och lekte hej vilt.
-----klart-----

Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓



Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar