onsdag, februari 22, 2023

Påskharen förbereder sig (med tutorial)

Ask med skakfönster.


Copic kombination.

Hud: E04-11-21-01-00
Rosa: RV95-93-91
Lila: BV04-02-01-00
Morot: YR18-15
Blast: G21
Blänk: Vit gelly roll


Jag har använt.

Vilda Stamps: V835 se här.

Vilda Stamps: V862 se här.

Die: MFD-066 se här.

Die: MFT-858 se här.

Dekoration: Paletter till fönstret se här.

Hook & Loop till "låsning av locket se här.

Versa Fine Clair: Morning Mist se här.

Övrigt material såsom blommor, plast till fönster kommer från mitt lager.
Mönsterpapper kommer från Maja Design.

Här är måtten på själva asken.


Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓



Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

2 kommentarer: