onsdag, februari 22, 2023

DT-inlägg för Vilda Stamps med ett sista minuten kort.

Cas-kort på 10 minuter



Jag har använt.

Vilda Stamps: V916 se här.

Vilda Stamps: V918 se här.

Stämpeldynor se här.

Stencil från mina gömmor, liknande se här.

Bling se här.

Såhär har jag gjort.

* jag skar ut egen kortbas då jag ville ha ett "stående"
* fotomatta i silver se här.
* inkade in ett cardstock med stencil ovanpå
* stämplade texterna "random"
* på med bling
-----klart-----

Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓



Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar