onsdag, september 14, 2022

DT-inlägg åt Vilda Stamps

Triss i lika men ändå så olika


Copic kombination

Hud: E11-21-00
Kinder: R20
Kläder: W4-E43-42-41
Byxor: E79-77-74
Röd: R39-37
Blänk: Vit Gelly roll Nr:10

Jag har använt

Vilda Stamps: 3 tomtar med hjärttröjor V897 se här.

Jag har valt att visa er tre olika tips på hur du kan göra med samma kit stämplar.

* ett dubbelsidigt runt julkort i form av en julkula
* en stor tag
* en julklappsetikett





Nellie Snellen: MFD-085 hittar du här.
(till min "julkula den största som jag stansade ut i dubbelt vit slät cardstock/till kortstomme & näst största till mönsterpapperet från Maja Design)

Heartfelt: Från mitt scraprum till "julkulan" topp på det runda kortet, o jag använde nr 2 uppifrån och klippte isär.

Jessink: Massor av snögubbar  JI-19059 se här. 
(textstämplar till både runda/julkulan och den stora taggen)

Nellie Snellen: MFD-115 se här.
(den minsta storleken till att stansa ut textstämplarna)

Jessink: Från julkalendern 2021

Jessink: Från julkalendern 2021

Diverse material jag har använt genomgående på alla, mer eller mindre.

Stencil: Signature collection by Sara Davies "snow is falling" 
(som lite bakgrund på den stora taggen)

Övrigt material såsom blommor, bling, pärlband & spets mm från mitt scraprum.
Papper är bla från Maja Design och vanligt kraft papper.
Jag har även använt mig utav 3D-tejp såklart för att få extra demissioner på alstren för att få mera liv i dem. Motiven har jag skurit ut med min Scan Ncut maskin.

Hoppas att du blev inspirerad av detta inlägg och att även du vill göra något liknande.

Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓




Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar