onsdag, augusti 31, 2022

DT-inlägg för Vilda Stamps

Julkort


Copic kombination

Hud: E11-21-01-00
Kinder: E04
Skägg: T5-3-1-0
Luva-Byxor-Tröja: W4-E43-42-41
Sockar & Vantar: E17-15-13
Röd: R39-29-27-23
Segillskaft: E44-YR23
Paket: B34-32-C0
Ljuslåga: YR31-Y17
Ljusstake: W4-1
Ljus: C1

Under kommande veckor kommer nog de flesta av mina blogginlägg ha just temat: Jul och som ni säkert har sett har många nyheter landat i webbshopen se här. och jag ser verkligen fram emot att få jobba med så många nyheter, i skrivande stund har jag just suttit och klippt, monterat och sorterat massor som kom med posten idag.


Ja ni förstår ju själva varför temat kommer vara just jul/vinter framöver, dessutom älskar jag att göra just alster med tema jul 🙏
Nog om det nu och åter till veckans inlägg.

Jag har använt

Vilda Stamps: Tomtekit V756 se här.

Text stämpeln kommer från Jessink: Massor av snögubbar JI-19059 se här.
Övrigt material från mina lådor.


Vad roligt att du ville kika in.
Kram Linda
💓



Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar