torsdag, september 01, 2022

DT-inlägg för Vilda Stamps

Ett litet bonusinlägg med några av nyheterna som jag fick hem i brevlådan igår.



Igår fick jag hem nyheter från Vilda Stamps och jag satt och organiserade alla, jag va givetvis tvungen att testa några såklart och gjorde då klart kommande torsdagsblogg till er. 
Jag fick över lite av de jag hade färglagt så gjorde ett enkelt "slimline kort" av de som blev över.

Jag har använt samma kit & färgkombinationer som kommer ut i bloggen nästa torsdag 8/9-22 så håll utkik då för att inte missa det, ett tips är att välja att prenumerera på mig så missar du ingenting.

Nedan ser ni en "sneak peak" på lite av de gobitar som trillade ner i brevlådan igår.

...en sneak peak på lite av det som kom i min brevlåda...

Jag monterar inte mina gummistämplar på ez-mount utan väljer att ha lim på...

....en bråkdel av allt skräp som blev när jag hade klippt rent alltihopa...

Du hittar motivstämplarna jag har använt här.
Textstämpeln jag har använt kommer från Jessink julkalender från 2021

Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓




Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar