måndag, augusti 22, 2022

DT-inlägg åt Pysselsmedjan

En presentpåse med papper från Pysselsmedjan.

Pysselsmedjans papper "plastfolie" som jag har använt hittar du här.

Copic kombination

Hud: W5-3-1
Öron & kinder: R20-11
Blå/tröja: B95-93-91
Grå/tröja: C5-3-1

Jessink: JI-19017 se här.

Jessink: JI-19003 se här.

Pysselsmedjan: Plastfolie se här.

Jag har utifrån Jessika "Tussan" live gjort denna påshängare, du hittar hennes tutorial 
(ca 36 min in i lajven) här.
Jag använde dies som jag hade hemma och fick trixa lite för att få till det eftersom storlekarna på de jag använda va väldigt stora hopp emellan, men det är ju som sagt hemmagjort.

I påsen har jag torkat svart trumpetsvamp som jag plockade häromdagen och jag skall ge bort det så tyckte det blev en rolig liten present att göra på detta sättet.


Hoppas att du blir inspirerad av detta och vill testa du också.
Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓

I samarbete med Pysselsmedjan.se
Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar