onsdag, augusti 17, 2022

DT-inlägg för Vilda Stamps V874

Grattis "tag"

 

Copic kombination

Hud: E57-35-53-51
Byxor: B97-95-93-91
Orange: YR27-24-21

Jag har använt

Idag har jag använt en stämpel från stämpelset  "Bondgård 1" V874  se här:

Som synes på bilden ovan är det ju just grisen jag har använt men jag valde att måla den som en kalv/kossa mu för att visa att även om stämplarna har en vägvisande bild hur det är tänkt att det ska se ut så är det enbart fantasin som sätter gränser....

Jag har även använt

Jessink: från sommarkalendern 2022

Nellie Snellen: MFD-085 se här.

My Favorite Things: MFT-058 (kontakta Engströms Artstudio AB för beställning)

Dessa kommer från mina gömmor.

Tag`sen som jag har använt kommer från Dina Wakley och jag valde att klistra på en bit mönsterpapper som jag rispade kanterna på.
En bit spets under samt lite blommor och bling, även det från mitt hemmalager 😊

Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓





Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar