torsdag, juli 28, 2022

DT-inlägg för Vilda Stamps

Enkelt kort i 3D


Copic kombination

Hud: E00-11-21-01-00
Hår: E50-51-53-YR21
Tunika & rosetter: R39-85-83-81
Byxor: E43-42-41-40
Skor: W7-5-3
Blänk: Vit Gelly Roll Nr:10

Här kommer ett "bonusinlägg" då förra veckans torsdagsinlägg uteblev pga semester i fjällen för mig i härliga vänners sällskap.

Idag har jag gått loss med massor av olika textstämplar och skapat egen bakgrund vilket va en enkel och väldigt rolig teknik.

Jag har använt

Putte & Lisa V877 se här.

Grattis V255 se här.

V481 se här.

V54 se här.

V480 se här.

V106 se här.

Versa Fine Clair "chianti" se här.

Jag valde en kortstomme i storlek A6 
En fotomatta (papper nr 1 ett vanligt cardstock) i passande färg som jag limmade på kortstommen.
Fotomatta (papper nr 2) som jag stämplat/gjort bakgrunden på med "chianti" satte jag på 3D tejp.
Fokuspunkten/flickan klistrade jag också på 3D-tejp.

Hoppas du blev inspirerad och fick lite idéer hur du kan använda dina tektstäplar 😀 

Tack för att du kikade in.
Kram Linda
💓

I samarbete med:





Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar