torsdag, juli 28, 2022

DT-inlägg åt Vilda Stamps med en altrad ask

Altrad tändsticksask med stämpel från kit V40


Copic kombination

Silver/grått: C6-4-2
Rosa: R32-30



Jag har använt

Stämpelkit V40 som du hittar här.

Jessink-19003 som du hittar här.


Till konturerna på tårtan innan jag målade den så embossade jag med WoW embossingpulver 
"Vintage Romance" samt deras egna embossing dyna som du hittar här.

Jag valde att embossa 3 gånger/lager för att få en rejäl höjd på konturerna i tårtan.

Till själva "grädden" använde jag "snö effekt" som jag hade hemma i mina gömmor men vet att många rekommenderar Nellie Snellen`s produkt se här.

Till texten använde jag Versafine Clair "pinecone" se här.
Jag vill verkligen rekommendera just Versafine Clair stämpeldynor. 

Jag använde vanligt vitt slätt Cardstock och klädde in asken med och till mönsterpapper valde jag spill bitar från Maja Design. En spill bit av spets gjorde även det hela mera "exklusivt" och själva tårtan satte jag på 3D-tejp.

Texten tycker jag talar för sig själv, som sagt helt klart istället för en blomma" tillsammans med ett härligt doftljus inslaget fint i cellofan tillsammans med denna dekorerade tändsticksask passar alldeles perfekt att ge bort 😊

Hoppas att du blev inspirerad utav detta och vill göra något liknande.
Nu är semester och slappardagar över för denna gång så nu kommer jag att leverera torsdagsinläggen åt 
Vilda Stamps som vanligt igen.
 
Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓

Inlägg i samarbete med:



Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar