torsdag, juli 14, 2022

Dt-inlägg för Vilda Stamps

Jul i Juli med stämpel V663



Copic kombination

Kropp/snö: BG000-C2-1-0-00
Morot: Y38-35
Kinder: R20
Tröja: W4-E43-42-41
Lapp på tröja: E74-71-70
Hatt: E77-74-71-70
Band/hatt: W4-E43-42-41
Skor: E77-74-71-70
Skosula: E79
Halsduk & Polkagris/rött: R39-37-35
Halsduk & Polkagris/vitt:W0
Knappar: W7
Blänk: Vit gelly roll nr:10

Idag har jag valt att bjuda på ett slimline kort med temat: 
Jul i Juli "två snögubbar V663"
Jag har använt mycket 3D tejp, redan från fotomatta nummer två (den mönstrade) och på alla lager samt dubbelt lager på själva snögubben. 
Det gav en väldigt levande & djup känsla.


Material jag har använt

Vilda Stamps: Två Snögubbar V663 se här.

Jessink: dessa två olika kommer från julkalendern 2021 

Nellie Snellen: MFD-140 se här.

Stencil från mina gömmor tillsammans med vit stämpeldyna.

Övrigt material

Kortbas från Anita´s
Mönsterpapper från Maja Design
Brunt Card Stock
Kraftpapper
Blommor från gömmorna
Vink of Stella "clear" på blommorna.
Sisal strån
Glitterlim: Stickles "platinum"

Detta va allt från mig denna veckan, hoppas du blev inspirerad och blir sugen även du på att göra ett julkort såhär i juli och mitt i sommaren.

Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓

I samarbete med:



Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar