onsdag, juli 13, 2022

DT-inlägg åt Pysselsmedjan med tutorial

Presentpåse av dubbelsidigt papper.


Copic kombination

Hud: E00-11-21-01-00
Kinder: E04
Hår: E29-09-15
Ögon: E37-15-YR14
Tröja: BG99-96-93-90 (grön)
Tröja: E42-41-40 (beige)
Blänk: Vit gelly roll nr:10

Idag bjuder jag på en enkel papperspåse med papper från Pysselsmedjan & jag har använt mig utav måtten från Majsans Art se hennes film här.

Jag har använt

Pysselsmedjan: Grön ruta se här.

AAll & Create: #516 Peekaboo se här.

Cirkeldie´s: Från X:Cut

My Favorite Things: MFT-858 se här.
(denna ramen stansade jag ut två gånger och även en gång med mossgummi för att få 3D-effekten.

My Favorite Things: MFT-0986 se här för beställning.
Denna bården stansade jag ut dels på locket direkt men även en bit till där jag använde baksidan som syns igenom fönstret och klistrade på för att få en extra effekt genom att plocka upp insidans färg.

Die`s: Okänt märke.
Dessa stansade jag ut i både själva "grån ruta" papper men också ett enfärgat som jag satte bakom dels för att få 3D-effekt men även för att få de att "poppa" upp lite extra. Jag satte alla bokstäver på en tunn tråd.

Hook & Loop: Till låsning av locket se här.

Jag ritade även upp en tutorial på måtten till er 😊

Biga på följande

A: 3 1/2"
B: 5"
C: 8 1/2"
D: 10"
E: 1 1/4"
F: 5 3/4"

Till hålet som du använt valfri die till (jag valde en cirkel) så använder jag acetate till fönstret.
Övrigt material såsom blommor & bling kommer från mitt lilla lager,




Jag vill verkligen rekommendera Pysselsmedjans papper då de är rejäla och stadiga samt lätta att jobba med.

I samarbete med Pysselsmedjan,
tack för ditt förtroende att få använda dina papper

💓
Hemsida se här.

Tack för att du tittade in.

Kram Linda
💓

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar