fredag, juli 08, 2022

CAS-kort

Enkelt kort med stämplar från MFT



Copic kombination

Kroppen: E39-YR27-24-31
Mule, Klövar & Fläckar: E39-99-97
Blänk: Vit gelly roll nr.10

Stämplar jag har använt

Stämpelset kommer från MFT "RAM-030" se här.
Texten kommer från Jessink "JI-19020" se här.


Jag stämplade upp några giraffer när jag ändå höll på och färglade med kombination enligt ovan sen skar jag ut dem i min Sca`n Cut maskin.

Övrigt material jag använde

Två olika stenciler och Distress Ink (mustard seed - dried marigold - worn lipstick)


Jag blev väldigt inspirerad av MFT tutorial på Youtube och kopierade den rätt av vad det gäller val av färger osv.


Det va allt från mig idag, tack för att du tittade in.

Kram Linda
💓

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar