torsdag, juli 07, 2022

Dt-inlägg för Vilda Stamps

Grattiskort


Copic kombination

Hud: E00-11-21-01-00
Hår: E50-51-53-55-YR21
Tröja: BG99-96-93-90
Byxor: E89-87-84-81
Skor: W7-5-3

Stämplarna jag har använt är

Putte & Lisa V877 se här.

Grattis kvadrat" JI-19162 se här.

Övrigt material

MFD-148 se här.

Danica lila se här.

Övrigt material kommer från mitt lager men jag har bland annat använt papper från Maja Design och fjärilen kommer från Prima Marketing. Stickles "platinum"

Jag färglade stämplarna som jag sen valde att skära ut med min Scan Cut maskin 😋


Slutresultatet är ett kort med distanskuddar mellan de olika lagren för att få lite 3D effekt på kortet och  där kortbasen har storlek 5¼ * 5¼ inch
(13,5 * 13,5 cm) jag gillar den storleken på kortbasen när jag vill göra stora fyrkantiga kort.


Detta inlägg är i samarbete med Vilda Stamps

Tack för att du tittade in.

Kram Linda
💓

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar