torsdag, juni 16, 2022

Dt-inlägg för Vilda Stams med tutorial.

Box med fönster och stämpel från Vilda Stamps.


Idag bjuder jag på en ask med fönster. Hela asken mäter: 4½ ˣ 3½ inch.
Jag "liftade" Jessink ide på denna supergulliga och användbara ask.

Copic kompination

Hud: E00-11-21-01-00
Kinder: R11-20
Ögon: B34
Hår: E57-55-35-53
Tröja: YR24-Y26-23-21
Mössa & Byxor: B97-95-93-91
Skor: W5-3-1-0




Stämpeln heter Adam & Eva V876 som du hittar här.


Beskrivning


Jag hoppas att du blir lika inspirerad av denna ask som jag blev.
Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar