tisdag, juni 14, 2022

Dt-inlägg med papper från Pysselsmedjan

Flasktag till student


Jag har använt
Papper "prick prick" som du hittar här.
Papper "student" som du hittar här.
Textstämpeln kommer från Jessink som du hittar här.
Die: två olika, en vanlig cirkel och en scallop.
Stickles: guld
Spets, blommor- bling från mina gömmor.

Jag klippte ut motivet och satte det på distanser för att få lite 3D-effekt. 
Stommen gjorde jag på måfå och använde en hörnstans, likaså med mönsterpappret.
Ett väldigt snabbt och enkel tag.

Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar