fredag, juni 17, 2022

Ännu en ask med tutorial

En ask till ett tävlande ekipage i Rallylydnad FKL.


Som många vet så är jag aktiv inom hundsporten och på söndag är det tävlingar i Rallylydnad på min hemmaklubb Nordmalings BHK som jag tillhör. Jag har gjort denna asken utifrån Jessink mall och tyckte den va väldigt rolig att göra.

På baksidan valde jag att skriva lite text som kanske peppar ekipaget lite extra, jag har själv blivit tilldelad domarens pris vid några tillfällen och det har jag värderat väldigt högt så hoppas att även de ekipaget som blir tilldelade det av mig också gör det.


Mallen ser ut såhär, jag ändrade lite på min beskrivning då jag helst vill biga på en sida direkt istället för att vända pappret flera gånger.


Copic kombination

Hund: E59-57-35-55-53
Ögon: YR24-21-21
Halsband: BG 72-(71)-70
Blänk: Gelly Roll nr:10

Övrigt jag använt:

Stämpel från Timpan: Crazy dogs CMS271
Stämplar: Alfabet (okänt märke)
Die: Nellie Snellen MFD085
Övrigt: från mina gömmor




Hoppas att du blev inspirerad av detta och vill testa du också.
En mycket enkel & användbar ask som färdigt mått mäter: 4½  ͯ 3ͯ½ inch.

Tack för att du tittade in.

Kram Linda
💓
Stort tack för att du lämnar en liten kommentar & valt att följa mig.
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar