torsdag, maj 19, 2022

New release from Vilda Stamps

Vilda Stamps har idag släppt hela tio stycken nya kit...

Jag kan även stolt avslöja nu att jag fått äran att ingå i deras design team för just "Vilda Stamps" 

Här presenterar jag mitt första inlägg och fortsättningsvis kommer även mina bloggdagar att vara på torsdagar.

Detta kittet hittar du tillsammans med alla övriga nya här. 
(för nyheter scrolla längs ner på sidan)

Just detta kit som jag använt är: Snickare med tillbehör V879

Copic färgkombination

Pojke

Hud: E00-11-21-01
Blå: B97-95-93-91
Gul: YR21-23-24-27
Grå: W5-3-1
Vit gelly roll penna (10)

Verktyg

Träfärgat: E79-57-35-31
Grå: C5-3-1

Jag har även använt följande


* Grattis stämpeln kommer från kittet ovan som du hittar här.

* Papper jag har använt kommer från Maja Design och de hittar du här.

* Till att stansa ut den ovala skylten till grattis använde jag die från Nellie Snellen som du hittar här. 
Ett mycket användbart set med die`s som jag rekommenderar finns i ditt basutbud.

* Övrigt material som blommor och bling kommer från mina gömmor.

Tack för att du kikade in 💓
//Linda

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar😊
 
To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar