torsdag, maj 26, 2022

Dt-inlägg med Klas klättermus från Vilda Stamps

Ett kort till mor


Torsdag och det innebär att det är min bloggdag åt Vilda Stamps

Copic kombination
Mus: W5-3-1-0
Kinder & Öron: R11
Hjärta: R22-24-27
Havre: YR20-31-23-E43-44

Stämplarna jag har använt

Klas Klättermus V881 hittar du här.

Änglatexter V819 hittar du här.

Jag hoppas att du blir inspirerad av detta enkla CAS-kort, jag har även använt mig utav färdig kortstomme och ett Cardstock som fotomatta i passande färg som "havren"

Allt material finns hos Engströms Artstudio såklart.

Tack för att du kikade in💓
//Linda

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 

 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

2 kommentarer: