lördag, maj 28, 2022

DT-inlägg för Pysselsmedjan

En Tag med Pysselsmedjans papper

Jag blev kontaktad av Marie Westman ägare och designer av Pysselsmedjan papper där hon undrade om jag ville vara DT åt hennes lilla butik, jag funderade ett tag och sen tackade jag ja då vi fick en fin kontakt och jag har dessutom fria händer att använda vad jag vill utöver hennes papper.
Stort tack Marie att jag fått denna äran💓

Mitt första DT-inlägg


Jag har använt.

3 olika papper från Rodnande Ros som du hittar här.
Stämpel: Vilda Stamps V876 "Adam & Eva" som du hittar här.
Text stämpel: Jessink JI-19066 som du hittar här.
Stencil:Tim Holtz "THS115"
Stämpeldyna: Versafine Clair "Pinecone"
Nuvo Glimmer Paste "Moonstone"
Die: Nellie Snellen "MFD085"

Copic kombination.

Hud: E00-11-21-01-00
Kinder: R11
Ögon: YG91-93
Hår: E50-51-53-YR20-21
Tröja: RV95-93-91
Byxor: E71-74-77-70

Jag vill verkligen rekommendera Pysselsmedjans papper då jag blev enormt överraskad över hur fina samt enorm kvalité det är i verkligheten.


Som jag skrev ovan så har jag använt mig utav tre olika papper, ett som fotomatta, ett till hjärtat i dekorationen samt ett till cirkeln.

Blommor och övriga dekorationer kommer från mina gömmor


Tack för att di kikde in 💓
//Linda

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar samt att du valt att "följa" mig.

 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

4 kommentarer:

  1. Du är ju som vanligt så duktig och det blir väldigt fint det du gör. Väldigt fina papper Pysselsmedjan har, där ska jag handla efter sommaren när mitt (självvalt) köpstopp är över ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack 🙏 ja fantastiskt fina papper med bra kvalitet👌

      Radera
  2. 🥰👍🏼

    SvaraRadera