fredag, mars 24, 2023

Grattiskort i bloggen idag.

Grattis på födelsedagen.



Copic kombination.

Hud: E00-11-21-01-00 & tunga. R21
Hår: E13-15-17-18
Ögon: E37-15-YR14
Kläder brun: E74-77-71-70
Kläder grön: E87-84-81
Blänk: Vit gelly roll

Jag har använt:

Stämpel: CC-design RB-78 se här.

Die: MFT-116 se här. 

Stämpel: Jessink JI-19001 se här.

Stämpel: Jessink adventskalender se här.

Stencil: MFT ST-103 se här.

Stencil: THS-115 se här.

Stämpeldynor: se här.

Denna stämpel va väldigt rolig att färglägga och passar perfekt till en kille som tex fyller år.

Jag önskar att jag hade fotat processen när jag höll på med all tejp för att kunna använda stencilerna så det passade in till ramen, men tyvärr gjorde jag aldrig det, det hade varit något för er som läser mina inlägg och se.

Lite kaotiskt på skrivbordet blev det allt ett tag hahaha.
Motivet är monterat på 3-D för att få mera effekt i kortet.

Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar