onsdag, mars 22, 2023

DT-inlägg med en påsk "tag" i grönt

En "tag" till påskpresenten.



Copic kombination.

Hud: E00-11-21-00
Hår: YR20-31-23
Grön: YG67-25-23-21
Lila: V99-95-93-91
Blänk: Vit Gelly Roll

Jag har använt.

Vilda Stamps: V902 se här.

Vilda Stamps: V260 se här. (denna använde jag till bakgrunden)

Vilda Stamps: V835 se här. (från detta kit använde jag äggen)

Vilda Stamps: V862 se här. (här använde jag texten "glad" i glad påsk)

Vilda Stamps: V637 se här. (här använde jag texten "äntligen är det"..)

Stämpeldynorna jag har använt hittar du här.

Hoppas att du blev inspirerad av denna färgstarka "tag" och vill göra nåt liknande du också.
Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓



Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

2 kommentarer:

  1. helt underbar tags Linda. Du är så duktig på färgläggning också. Måste nog in och titta lite på vilda stamps stämplar finns ju så många fina som du visat upp .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad glad jag blir för din fina kommentar, det värmer verkligen, tack så jättemycket 🙏 ja ta o titta in där, det finns en hel del roligt, låt bara fantasin flöda 🫶

      Radera