torsdag, februari 09, 2023

DT-inlägg för Vilda Stamps

Vänskapskort


Copic kombination.

Dinosaur: BG75-72-(71)-70
Prickar: R22-21-20
Hatt: E44-43-41
Band/hatt: R22-20
Kvist: E44-43-41
Knoppar: R21-00
Blänk: Gelly Roll

Jag har använt.

Vilda Stamps: V919 se här.

Jessink: JI-19003 se här.

Jessink: JI-19068 se här.

Dies: MFD-085 se här.

Dekorationer: Bling se här.

Versa Fine CLAIR: Warm Breeze se här.

Blommor, spets, band, glitterlim mm kommer från mina lådor.
Mönsterpapper jag använt är från Maja Design se här.

Såhär blev kortet.



Jag har använt mycket 3D-kuddar för att få en levande effekt i kortet.

Ovan visar bilderna insidan samt baksidan med min logga.

Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓



Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar