måndag, februari 13, 2023

Alla hjärtans dag.

Till dig.


Copic kombination.

Kaniner: T5-3-1-0
Kinder & öron: R21
Ockra: YR27-24-21

Ballonger & Hjärtan
Ockra: YR27-24-21
Ljus röd: R39-37-35-32
 Mörk röd: E49-R59-56-29-24


Jag har använt.

My Favorite Things: MFT-YUZU 015 se här.

Jessink: JI-19069 se här.

My Favorite Things: MFT ST-099 se här. 

Distress Ink: Lost shadow se här.

Jag har även använt en svart fotomatta samt mycket distanser för att få 3D-effekten.

Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓

I samarbete med Engströms Artstudio AB


Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar