torsdag, januari 12, 2023

Dt- inlägg för Vilda Stamps tema vinter

   Vinterkort i rosa


Copic kombination

Vit/snö: BG000 - C1
Rosa: R39-85-83-81
Kinder: R20-11
Näsa: Y38-35
Armar: E35-33-31
Blänk: Vit gelly roll


Jag har använt

Vilda Stamps: V913 hittar du här.

Vilda Stamps: V260 hittar du här.

Jessink: JI-19188 hittar du här.

Maja Design: hittar du här.

Stämpeldynor: hittar du här.

Stencil: från mina gömmor

Texturpasta: från mina gömmor. 

Om du vill veta mera hur jag har gjort bara skicka mig ett meddelande via kontaktformuläret
😀

Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓

I samarbete med Vilda Stamps & Engströms Artstudio AB

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar