onsdag, januari 25, 2023

Dt-inlägg åt Vilda Stamps format mini slimline & tema vinter.

Vintrigt kort i bruna toner.


Copic kombination.

Snö/is: BG0000-C1
Beige: W4-E42-42-41
Brun: E79-77-74-71-70
Mossgrön: YG97-95-93-91
Näsa: E77-74-71
Blänk: Gelly Roll

Jag har använt.

Vilda Stamps: Snögubbar V663 se här.

Jessink: JI-19168 se här.

Jessink: Olika kalendrar se här.

Die: MFD-085 se här.

Stämpeldyna vattenfast: VersaFine Clair "pinecone" se här.

Papper kommer från Maja Design  se här. 
Bling-spets mm från mina gömmor.


Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓



Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar