onsdag, januari 25, 2023

CAS-kort med stämpel från MFT

CAS-kort tema kärlek.


Copic kombination.

Grått: W5-4-3-1
Rosa: R20-11
Hjärta: R29-27-24
Blänk: Vit gelly roll


Jag har använt:

Stämpel: MFT Ram10 se här.

Jessink: JI adventskalender 2021 se här.

Såhär har jag gjort 

* Jag färglade med Copic se kombination ovan.
* Skar ut motivet med min Scan Cut.
* Använde mitt bigarbord o gjorde några raka linjer så det blev en 3D effekt i kortstomnen. 
* Stämplade ❤️ med Versafine Clair "glamouros" se här.
* Texten är stämplad med Versafine Clair "nocturne" se här.
-----klart-----

Tack för att du tittade in.
Kram Linda
❤️

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar