lördag, september 17, 2022

Dt-inlägg åt Vilda Stamps med söt polkagrisnisse.

Julkort med stämpel från senaste släppet.



Copic kombination

Hud: E00-11-21-04-01-00
Grön: G99-94-21
Brun: E29-27-25-23
Röd: R59-29-27-24-22
Vit: N5-3-1-0
Luva/vit: C5-3-1-0
Vantar: W5-3-1

Jag har använt

Vilda Stamps: Tomte med polkagris... V894 se  här.


Stämpelset: Jessink JI-19066 "jag älskar dig cirkel" se här.
Stämpelset: Jessink JI-19065 " god jul" se här.
Die: Nellie Snellen MFD-085 se här.

Papper & dekorationer är från mitt scraprum, just apelsinbiten som jag använder när jag dekorerar julalster har jag torkat själv i fjol. Det doftar fortfarande apelsin i påsen, ljuvlig doft.

Hoppas att du blev inspirerad av detta inlägg.

Tack för att du tittade in.
Kram LInda
💓




Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar