måndag, september 12, 2022

Art Journaling med stämplar från Aall & Create & Katzelkraft

Ett uppslag i min Art Journal


Copic kombination

Hud: E11-21-01-00
Grön/brun: E89-87-84-81
Lila: BV17-13-11
Orange: YR18-16-15-14
Ögon: E37-15-YR14

Här har jag verkligen lekt med färger & olika stämplar.

 Katzelkraft "Pabos Sherlock" KTZ211

AAll & Create: Blackbird #530 se här.

AAll & Create: Wisecracks #489 se här.

Detta är övriga materialet som jag har använt.


Det va väldigt längesedan som jag gjorde något i min art journal så det va riktigt roligt att släppa loss med galna stämplar & färger. Till stänk har jag använt Vit Poscapenna och stänkt med.



Texterna kommer ur Timpans "small talk" stickers.

Hoppas att du blev inspirerad utav detta inlägg.

Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar