måndag, september 12, 2022

Art Journal dubbeluppslag.

Utmaning med en god vän.


Här gjorde jag och en kompis en utmaning i våra respektive Art Journals via Teams en kväll.

Det vi skulle använda var.

* 3 färger
* stämplar
* text
* stencil
* fokuspunkt
* embossing (torr elr pulver)
* papper

Väldigt roligt hade vi och fast vi utgick från samma saker blev våra uppslag väldigt olika, jag önskar att jag hade en bild från hennes uppslag att dela med er så ni fick se hur olika det kan bli. Jag rekommenderar er verkligen att göra utmaningar med dina pysselvänner för då tänker och planerar du inte så mycket utan bara använder din kreativitet & fantasi till att skapa.

Vad vi inte gjorde här det var att vi satte en "tid" som vi hade på oss men det kommer vi göra nästa gång och även det rekommenderar jag, då blir det ännu roligare.

Såhär blev i alla fall mitt uppslag den kvällen.



Då detta va några dagar sen som vi gjorde det så kommer jag tyvärr inte ihåg vad jag använde och med lite tidspress (än fast vi inte hade satt någon timer) så skrev jag aldrig upp det jag använd tyvärr.

Jag hoppas att du blev inspirerad av detta och vill utmana någon du pysslar med då det är verkligen jätteroligt.
Tack till min fantastiska vän Susanne för en trevlig kväll. 
Ni hittar Susanne Sedin-Gerling på Instagram under namnet: Gerlings Atalje se här.

Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

2 kommentarer:

  1. Tack själv kära vän ❤️
    Ja det var jätte skoj å utmanande.
    Man fick lov att tänka utanför " boxen, som man säger.
    Tänka lite annorlunda.
    Jag försökte samtidigt tänka att använda saker jag inte använder så ofta eller sällan.
    Det här gör vi om 😁👍🏻

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din fina kommentar, absolut det gör vi om 👌🧡

      Radera