onsdag, augusti 03, 2022

DT-inlägg för Vilda Stamps

CAS-kort med V178


Torsdag och min bloggdag för Vilda Stamps. Idag har jag valt att göra ännu ett CAS-kort med tekniken maskning. 

Copic kombination

Hud: E00-11-21-01-00
Kinder: E04
Skägg/mustasch: W7-5-3-1
Byxor: W9-7-6-5-3-1
Käpp: E29-39-35
Skjorta: T5-3-1
Väst: E49-29-39-35
Fluga: R39-37-35
Kedja: YR24
Skor: E49-29-39
Sula: T5-3-1


Stämpeln jag har använt idag är: Gubbe med pondus V178 se här.

...jag målade först farbrorn innan jag maskade...

...här maskar jag motivet för att göra bakgrunden...

Stencilen jag har använt till bakgrunden hittar du här.

Textstämpel jag har använt är: Jessink Pension JI-19052 se här.

Till att färga in cirklarna på bakgrunden använde jag: Distress Ink gethered twigs & vintage photo och till stänk vit akrylfärg & Vit Gelly Roll- penna.
Till texten använde jag: Versa Fine Clair nocturne.




Tack för att du tittade in, hoppas du blev inspirerad 😊
Kram Linda
💓

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

2 kommentarer:

  1. oh vilket härligt kort och den stämplen har ju jag med. Tänk vad man glömmer bort vad man har. Håller också på att göra lite cirklar på kort såg natasha göra det. Men dina är ju ännu finare. så fint och proffsigt som vanligt Linda.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men hjälp vilka fina ord, 1000 -tack så jättemycket 🙏🧡

      Radera