tisdag, maj 31, 2022

ATC- serie

En liten Atc-serie med stämplar från Vilda Stamps.


När jag fick de nya stämplarna från Vilda Stamps hemskickade till mig så satte jag genast igång och stämpla upp dem samt provmåla alla 
(så ja dessa är de första jag målade vilket betyder att min färgläggning kanske inte är den bästa jag gjort) 
Jag som älskar just att göra ATC då jag gillar formatet tänkte jag att jag måste ju testa och se om det går att få till en serie med dessa nya härliga stämplar,
 som kanske (enligt mig) är aningens i största laget just till ATC men titta, det funkade ju så istället för att bara lägga allt i min samlarpärm så delar jag det med er.

Jag har färglagt med Copic men eftersom detta bara blev ett "bonus inlägg" så kommer jag inte att skriva ner alla olika färg kombinationer jag använt men skulle du vilja veta dem så bara att kontakta mig såklart.

Stämplarna jag har använt är:
Nalle & Gris V878 hittar du här.

Bondgård 2 V875 hittar du här.

Bondgård 1 V874 hittar du här.

Atc-kort V258 hittar du här.

Jag har även använt papper från MFT som du hittar här.
Övrigt är snarky texter från Timpan och tårtpapper från mina gömmor.




Tack för att du tittade in
💓

//Linda

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig.

 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar