söndag, april 24, 2022

Inbjudan...

Inbjudningskort till party


Här har jag använt mig utav ännu en stämpel från Vilda Stamps & textstämplarna kommer från Malins Stämplar, likaså stjärnorna är därifrån. Färgläggningen är med Copic och stämpelfärgen är Versafine Clair "nocturne"

Copic kombination

Hud: E04-11-21-00
Mössa: C3-1-0
Tröja: YR24-21
Förkläde: E40-41-42
Byxor: B91-93-95-97
Skor: B91-93-95-97 & C3-2
Sulor: E41-42
Grill: W3-5-7-9
Vante: W5-E43-42 & YR27-24-21
Skugga: B01-00-000
Blänk: Vit gelly roll nr10

Som ni säkert har lagt märke till så står ibland de lägsta nummer först och ibland det högsta numret först och det är för att jag målar olika objekt i olika ordningar och det har med att göra hur stort fält jag ska färglägga samt vart jag vill ha djupet och så vidare.

Vilda Stamps V841 som dessutom är på rea just nu hittar du här.




Tack för att di kikade in denna söndag där jag bjöd er på ett enkelt kort inför kommande "grillparty" i sommar.
//Linda 💓

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar samt valt att följa mig genom att trycka på knappen "följa" i högra spalten 🙏

 To change language with Google Translate scroll in the right column.
 
 Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. 
 I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

2 kommentarer:

  1. Oj wow så fint du målar 🤗❤️fint kort med ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket, vad glad jag blir 🙏🧡

      Radera