måndag, april 03, 2023

Tracy Evans Snippets med stämplar från AAll & Create.

MY Snippets.

Här kommer jag att visa upp mina "snippets" som jag gjort utifrån Tracy Evans videos se hennes Youtube kanal  här.

Jag sätter in alla mina i mina färdiga alster i min svarta Art Journal. Måtten på korten i denna "snippets" har alla kort 4*6 inch

#tracyevanssnippets


Tracy Evans Youtube "snippets"

Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar