söndag, april 09, 2023

Ett slimline kort med diggi från Twistoon

Slimline


Copic kombination.

Hud: E53-11-00
Kinder: R20
Ögon: YR12-E15-37
Dräkt: W5-3-1
Öron & svans: R20-11
Rosett: YR24-Y26-23-21
Spets: E40-41


Denna stämpel är en diggi från Twistoon se här.

Övrigt jag har använt.

Stämpel från Gummiapan se här.
Stämpel från Jessink se här.
Die från Lawn Fawn.

Stencil från MFT: ST-103 se här.
Distress ink: Fossilized amber & Mustard seed.

Såhär blev insidan.


Här satte jag även dit en DEE- stämpel som jag hade i mina gömmor från AAll And Create #702 se här.


Baksidan använde jag min nya personliga stämpel från Hänglar & Wings se här.

Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar