torsdag, mars 16, 2023

DT-inlägg för Vilda Stamps

Ett vårigt grattiskort.


Här har jag målad med distress ink färger och det va så längesedan att jag inte minns alls vad jag har använt för färger, jag sitter ju ibland och bara färglägger olika motiv så jag har färdiga att välja bland och så va det med detta.

Jag har använt.

Vilda Stamps: V864 se här.

Jessink: Grattis kvadrat JI-19162 se här.

Jessink: Sommarkalender 2022 se här.

My Favorite Things: MFT-0839 se här.

Versafine Clair: (vattenfast dyna) se här.

Till insidan.

Jessink: JI-19001 se här.


Övrigt material såsom blommor, bling, spets och papper kommer från mitt lager.



Tack för att du tittade in.

Kram Linda
💓



Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar