onsdag, februari 15, 2023

DT-inlägg föe Vilda Stamps tema: Baby

Välkommen lilla du.


Copic kombination.

Stora Björn: E59-57-55-53-51-50
Trambdynor & öron: W4-E43-42-41-R20
Lilla Björn: W4-E43-42-41



Jag har använt.

Vilda Stamps: V407 se här.

Jessink: JI-19068 se här.

Jessink: JI-19034 se här.

Versa Fine Clair: Acorn se här.

Dies: MFD-085 se här.

Papper e som vanligt från Maja Design se här.
Blommor & Bling hittar du här.

Jag har även har använt mig utav distanser för att få en härlig 3D- effekt i kortet och jag har tom använt en kortstomme som är 6*6 inch vilket jag nästan aldrig gör längre men det va roligt att göra ett större kort för en gångs skull eftersom det var flera år sen sist.

Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓


Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar