onsdag, januari 18, 2023

DT-inlägg åt Vilda Stamps tema kärlek

Enkelt kort med kärlekstema.


Copic kombination.

Hud: W5-3-1
Mössa: N5-3-1
Tofs: C3-1
Vingar/fjädrar: T5-3-1
Hjärtan: R39-37-35
Näbb: R37-35

Jag har använt.

Stämpel Vilda Stamps: V905 se här.

Stämpel: Jessink JI-19068

Stämpel: Jessink JI-adventskalender 2022

Stämpel: Jessink JI-adventskalender 2021

Die`s: My Favorite Things: MFT-1164 se här.


Stämpeldynor: se här.
 
Såhär gjorde jag.

* Jag färglade motiven med Copic, se färg kombo ovan.
* Skar ut motiven i min Sca`n Cut maskin se här.
* satte fast motiven på 3D tejp.
* stämplade insidan
* montering
-----klart-----


Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓




Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar