måndag, januari 30, 2023

ATC-serie

ATC-serie med vattenfärger.


Jag har använt:

* Mix Media papper
* Distress ink
- uncharted mariner & broken china
* Vink of Stella "clear"
* Versa Fine Clair "twilight"
* Ekoline pennor
-508
-441
-654
* stämpel från Altenew sku alt3196
* textstämpel från Jessink sommarkalender 2022
* Stänk med vit Posca penna.


Såhär har jag gjort.

Började med att skära till pappren och efter det "inksmoshade" jag in bakgrunderna.
Stämplade motivet och färglade det med Ecoline pennor. När de hade torkat la jag på Wink of Stella på bladen lita random.
På med vitt stänk.
Skar ut texten och limmade dit.
På med svart fotomatta av vanlig svart slät cardstock.
-----klart-----



Tack för att du tittade in.
Kram Linda
💓

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar