onsdag, juni 22, 2022

Ett CAS-kort

Monsterstämpel från Jessink


Copic kombination

Monster: W4-3-2-1-0
Melon: YG67-63-61 & R37-35-32
Horn: R37-32 & W0
Kinder & Tassar: R21-11
Blänk: Vit gelly roll penna no:10


Stämplarna jag har använt kommer från Jessink sommarkalender se här.


Jag vill verkligen rekommendera Jessink sommarkalender om du har missat att köpa den. Jag tror i skrivande stund att Jessica har några kvar.
Jag valde att göra ett enkelt CAS-kort med detta söta melonmonster.
Det jag gjorde var att jag tog en färdig kortstomme och bigade enkelt några lod & vågräta streck.
Stämplade texterna och satte "monstret" på 3D- tejp.

Jag vill även passa på att tipsa dig om Jessink Youtube kanal där hon öppnar luckor ur sommarkalendern varje dag.

Hoppas att du blev inspirerad och vill du inte missa "sommarkalendern" rekommenderar jag dig att vara kvick, se direktlänk längre upp i inlägget. 
Den finns endast i begränsad upplaga.

Tack för att du tittade in.
Kramar Linda
💓

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar och valt att följa mig. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar