onsdag, maj 04, 2022

Till en liten nyfödd

Till ett nykommet underverk.


Igår gjorde jag detta kortet som kan vara bra att ha, ja alla mina kort jag gör hamnar ju i en "bra att ha" låda, är det så för er också? Jag älskar ju att färglägga (just nu) då det som sagt går i perioder för mig, vilken teknik jag använder mig utav när jag sitter och pysslar.

Copic kombination

Mamma
Hud: E00-11-21-01
Hår: E19-08-YR14-E59
Grönt: BG90-93-96-99
Beige: E40-41-42

Bäbis
Hud: E00-11-21-00
Klänning: W0-1-3
Grön: BG90-93-96

Vit gelly roll penna nr 10.

Stämpeln jag har använt kommer från Vilda stamps.

V843 hittar du här.

När jag ändå målade mamman med lilla bäbisen så passade jag på att måla pojken samtidigt och det kommer ett separat inlägg med den inom kort. här får ni i alla fall en liten "sneak peak" av den 😏


Övrigt material som jag använt finns även det hos Engströms Artstudio såsom en del av blommorna, de hittar du här.
Några utav blommorna har jag gjort själv utav wellum och med Heartfelt Oakberry Lane stämplar,die och mould. Du kan hitta de hos Kristinas Scrapbooking här.
Papper kommer som vanligt från Maja Design.
Stickles "platinum" är glittret som jag använt.
Textstämpeln och övriga dekorationer kommer från mina gömmor.




Hoppas att du blev inspirerad och tack för att du tittade in.
//Linda 💓

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar