torsdag, april 28, 2022

Art Journal dubbelsida

Här har jag gjort ett uppslag i min Art Journal med budskapet om människans lika värde.


Jag har använt mig utav flera olika stämplar från Aall & Create och alla finns att köpa hos 

De olika set som jag har använt är:

#467
#493
#357
#423
#516
#640
#504
#338
#489
Jag har färglagt alla motiv med Copic som jag klippt ut och satt på spillbitar från chippboard för att få en 3D-effekt när jag har byggt upp min sida.
Bakgrunden har jag gjort av Distress Oxide och Distress ink. Jag har även använt mig utav stenciler som kommer från MFT. När jag hade färgat in bakgrunden så använde jag Distress glaze över allting för att försegla innan jag stämplade olika motiv för att få mera effekt i själva bakgrunden.
(om du vill veta exakt vad jag har använt till bakgrunden så skicka ett meddelande)

Jag tycker det är viktigt att framhäva just alla människors lika värde oavsett vilken bakgrund vi har eller vilken sexuell läggning eller religion vi har.



Detta va ett kort inlägg men enligt mig viktigt budskap.
Tack för att du kikade in.
//Linda 💓

Stort tack för att du lämnar en liten kommentar. 
 To change language with Google Translate scroll in the right column. Jag söker alltid för DT-uppdrag, är du intresserad av mig hör gärna utav dig via kontaktformuläret som finns i vänstra kolumnen. I am always looking for Design Team assignments. If you are interested in me, feel free to hear from you via the contact form in the left column

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar